Portada > Entrades i abonaments > Preguntes més freqüents

Preguntes més freqüents

EL MEU COMPTE

Preguntes més freqüents

  • Per què he de crear un compte d’usuari?

Necessites un compte d’usuari per poder realitzar les comandes i beneficiar-te de les funcionalitats següents:

-          Accedir a les teves entrades per poder-les imprimir
-          Reimprimir les teves entrades (en cas de pèrdua, oblit...)
-          Fer el seguiment de les teves entrades
-          Editar el teu perfil
-          Actualitzar i modificar les teves dades de contacte

Les teves dades relatives al pagament [p. ex., el número de targeta de crèdit o de dèbit, la data de caducitat, el codi CRV...], no es queden emmagatzemades al sistema. Hauràs d’especificar-les a cada comanda.

  • No puc crear el meu compte

Revisa que hagis omplert tots els camps obligatoris (senyalitzats amb un *). Si has deixat algun camp sense omplir, o bé alguna informació és incorrecta, apareixerà un missatge d’avís indicant l’error a la part superior de la pàgina o bé abans de passar a la passarel·la de pagament.

És aconsellable que facilitis el correu electrònic que fas servir normalment i també el teu telèfon mòbil, per si t’hem d’avisar per qualsevol incidència.

  • He oblidat la contrasenya

Si has oblidat la teva contrasenya, clica l’enllaç “Heu oblidat la vostra contrasenya?” i segueix les instruccions. En breus instants, rebràs una nova contrasenya en el e-mail que has indicat. Sobretot, revisa que l’e-mail amb la contrasenya nova no estigui en el “correu brossa o no desitjat”. Copia i enganxa la contrasenya per evitar confusions amb les minúscules i les majúscules.

  • Com puc modificar les meves dades personals?

Quan estàs connectat al teu compte pots modificar les teves dades personals (p. ex., direcció postal, e-mail, telèfon, contrasenya…) des de l’opció “Zona personal” situat al menú superior de la web. No oblidis desar els canvis.

  • Com puc modificar la contrasenya?

Quan estàs connectat al teu compte, tens la possibilitat de canviar la teva contrasenya al menú “Zona personal” que apareix a la part superior de la web. Un cop a dins, ja veuràs un requadre verd on especifica el teu e-mail i un espai en blanc per posar la nova contrasenya. No oblidis desar els canvis.

  • Les meves dades personals són tractades de forma confidencial i segura?

L’encriptació és essencial per tal de garantir la seguretat de les transaccions. Nosaltres hem adoptat una encriptació SSL per protegir totes les dades personals i els mitjans de pagament. A totes les pàgines segures que comencen per "https://" ("s" significa “segur”), la informació està encriptada i, per tant, protegida abans de ser enviada a través d’Internet. D’aquesta manera, és impossible cedir aquestes dades de forma no autoritzada durant la seva transmissió.

El Teatre Auditori es compromet a protegir les teves dades personals i la teva privacitat. D’aquesta manera les dades personals que ens faciliteu rebran un tractament informatitzat i s'incorporaran en un fitxer del qual és responsable Granollers Escena S.L, amb la finalitat de facilitar la gestió administrativa i les relacions de contacte establertes. Granollers Escena S.L  es compromet a tractar les seves dades sota la més estricta reserva i confidencialitat. D’acord amb la Llei orgànica 15/1999 teniu dret a accedir a aquesta informació, rectificar-la, cancel·lar-la, oposar-vos a tractaments i en el seu cas, revocar el vostre consentiment, escrivint a la nostra adreça postal: Torres i Bages, 50 – 08401 Granollers.


COMPRA / PAGAMENT               

  • Quantes entrades puc comprar per internet?

Pots comprar un màxim de 10 entrades per operació. Si necessites comprar-ne més, desconnecta't del compte personal i tornar a connectar-te per comprar-ne més. I així, successivament fins que hagis comprat les que necessitis.

  • Quins mètodes de pagament puc utilitzar?

Els mètodes de pagament acceptats són:

- Targetes de crèdit/dèbit (TPV TAG)
- Targeta regal

  • Quin temps tinc per pagar les entrades?

Disposes de 20 minuts per a finalitzar el procés de pagament a la passarel·la bancària. Si excediu aquest temps la compra no es durà a terme correctament. Tingueu disponible la vostra targeta bancària per agilitzar el procés.

  • Com es paga amb la “targeta regal”?

Un cop has seleccionat l’opció “Targeta regal” com a mètode de pagament, has d’introduir els números que consten a la “Targeta regal”. Si el saldo és superior a l’import de la compra, guarda la targeta per a la pròxima compra. Si el saldo és inferior a l’import de la compra, torna a seleccionar l’opció de pagament targeta de crèdit/ dèbit (TPV TAG) per pagar la resta de l’import.           

  • Com puc saber el saldo de la “targeta regal”?

Accedeix a la teva “Zona personal” situada al menú superior de la web i un cop dins, veuràs un requadre verd a la part esquerra de la web on has d’introduir el número de la “Targeta regal” per veure el saldo.

  • El meu pagament amb targeta de crèdit / dèbit (TPV TAG) ha estat denegat. Què puc fer?

Contacta amb la teva companyia de targeta de crèdit i/o dèbit, o amb l’entitat bancària que la va emetre, o bé torna-ho a provar amb una altra targeta. L’autoidentificació i la validació del pagament és responsabilitat de les institucions de crèdit. El teu pagament pot haver estat denegat per haver excedit el teu límit de crèdit o per tenir la targeta bloquejada.

  • Què he de fer si no he arribat al final de la compra per problemes amb la targeta de crèdit / dèbit (TPV TAG)?

Has de tornar a iniciar el procés de compra. Primer de tot, desconnecta't del teu compte. Espera uns 10-20 minuts perquè les localitats que havies seleccionat es desbloquegin per tornar-les a comprar. Torna a accedir al teu compte personal amb el teu e-mail i la contrasenya. Comprova que la teva cistella està buida, i si no elimina les localitats que havies seleccionat tot clicant la icona de la "paperera". Inicia la compra de nou, ja sigui des de la pestanya d’esdeveniments o espais.

  • Què he de fer si surt el missatge: “No es pot modificar la selecció de localitats una vegada s'arriba a la passarel·la de pagament”?

Primer de tot, desconnecta't del teu compte personal. Espera uns 10-20 minuts perquè les localitats que havies seleccionat es desbloquegin per tornar-les a comprar. Torna a entrar el teu e-mail i la contrasenya per iniciar la compra de nou. Si a la “cistella” del menú principal encara t’apareix un número en vermell, elimina la compra. Un cop eliminada, tria l’esdeveniment que vols comprar i segueix tots els passos corresponents per fer la compra.

 
DISTRIBUCIÓ / ENTREGA
          

  • Com accedir a les meves entrades?

Un cop finalitzada la compra, rebràs un missatge de confirmació al teu e-mail. Des del mateix e-mail tens l’opció de descarregar les entrades en pdf, així com visualitzar-les en format òptim per a portar-les al vostre telèfon mòbil (codi QR). També hi pots accedir a través del teu compte personal de la web, al menú “Zona personal”.

  • Quines despeses d’enviament o de gestió hi ha?

En tractar-se d’una gestió que realitzes tu directament, no hi ha despeses d’enviament ni de gestió.

  • On em puc baixar i imprimir l’entrada?

Quan rebis l’e-mail de confirmació, tens l’opció de descarregar les entrades en pdf, així com visualitzar-les en format òptim per a portar-les al vostre telèfon mòbil (Codi QR). També hi pots accedir a través del teu compte personal de la web, al menú “Zona personal”.

  • M’he d’imprimir l’entrada en color?

Com vulguis: et pots imprimir les entrades en color o en blanc i negra.

  • No em puc imprimir l’entrada correctament. Què faig?

Les entrades mal impreses o incompletes no seran acceptades per accedir al Teatre Auditori. Si tens problemes per imprimir la teva entrada, assegura’t que la impressora està configurada correctament. Algunes impressores no suporten correctament els fitxers PDF.

Si el problema persisteix, comprova el funcionament de la teva impressora amb qualsevol altre document i/o amb l’ajut del manual de la impressora. També pots intentar imprimir l’entrada des d’un altre ordinador o en una altra impressora.

  • Què passa si finalment no puc imprimir l’entrada?

Si no tens cap possibilitat d’imprimir l‘entrada, vés a les taquilles del teatre Auditori a partir d’una hora i mitja abans de la funció amb el teu document acreditatiu i el comprovant de compra indicat a l’e-mail de confirmació. Si no l’has rebut, és possible que el pagament no s’hagi pogut realitzar correctament; verifica a la teva “Zona personal” que el procés s’ha completat correctament. També ens pots trucar al telèfon 938405121 en horari de taquilles (dimecres, dijous i divendres de 17:30 a 20 h o a partir d’una hora i mitja abans de la funció) per verificar la compra.

  • Puc doblegar, arrugar o tallar l’entrada?

Pots doblegar l’entrada per ficar-te-la a la butxaca o cartera. Però procura no fer malbé el codi de barres. Et recomanem que no l’arruguis ni la tallis: aquestes operacions poden afectar el control electrònic de l’entrada. Protegeix-la sempre de la humitat i no l’exposis directament a la llum del sol.      

  • Puc imprimir l’entrada diverses vegades?

Sí, pots reimprimir l’entrada. És útil si l’has danyat o perdut. No obstant, cada entrada té un codi de barres únic que la protegeix. El codi de barres es verificarà al control d’accés al teatre mitjançant un lector. Cada entrada s’acceptarà una sola vegada. Per tant, conserva només una única còpia de la teva entrada i destrueix les altres per evitar confusions o usos fraudulents.


COMPROVANT DE COMPRA     

  • Com puc supervisar i seguir la meva compra?

Quan estàs connectat en el teu compte, tens la possibilitat d’accedir a la teva compra i supervisar-ne l’estat des del menú “Zona personal” que apareix a la part superior de la pantalla.

  • Com puc modificar o anul·lar la meva compra?

Una vegada adquirida l’entrada no serà retornat l'import, excepte per cancel•lació de l’esdeveniment. En aquest cas l’organització es compromet a la devolució de l’import d’aquesta entrada.

Es permet canviar l’entrada quan un espectacle es representi en més d'una funció.

Es permet canviar l’entrada per un val regal del mateix import una setmana abans de l’espectacle per causes justificades.

Tant la gestió de devolució com el canvi de localitat només es podrà efectuar a través de les oficines centrals d’escena grAn. Serà necessari que es sol·liciti a través del correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

  • Si no rebo l’e-mail de confirmació, què puc fer?

Pot ser que l’adreça d’e-mail especificada al teu compte d’usuari sigui falsa o que el filtre antispam hagi bloquejat l’e-mail de confirmació. Pots connectar-te al teu compte personal per comprovar que la compra s’ha emmagatzemat correctament al menú “Zona personal”. Comprova també les teves dades personals i l’e-mail que has especificat.

  • El missatge de confirmació és vàlid com a entrada?

No, el missatge de confirmació no és vàlid com a entrada. L’entrada ha de portar codi de barres o codi QR (format mòbil). El missatge de confirmació indica que la teva compra ha estat processada correctament. Pots baixar i imprimir l’entrada a través del teu e-mail o a través de la web amb el teu compte d’usuari. T’aconsellem que conservis l’e-mail de confirmació, ja que conté informacions referents a la teva compra que et demanarem si ens contactes.

 

Club de patrocini i mecenatge del Teatre Auditori de Granollers i de l'Orquestra de Cambra de Granollers

Mecenes d'or:

  • La Caixa - Obra Social

Mecenes de plata:

  • Estabanell Energia

Mecenes de bronze:

  • Sorea
  • La Mútua
  • Estrella Damm

Patrocinadors

  • APC Europe
  • Àgora Assessorament i Serveis
  • Vac-Tron
  • MB Motors

Empreses col·laboradores:

  • Enginyers Industrials de Catalunya
  • Les Flors - Roser Soldevila
  • Pàrquing Blaus
  • Hotel Ciutat de Granollers
  • Video Studi
  • Gran Centre

Mitjans de comunicació:

  • Vallés Oriental Televisió
  • Ràdio Granollers

Torras i Bages, 50 , 08401, Granollers | Telèfon: 93 840 51 21

Contacte | Avís legal | Facebook Twitter Google + YouTube RSS

GestorDeContignuts.cat + Perception