2026 | Mapadeball

El Teatre Auditori de Granollers i l’Associació Cultural tornen a acollir una nova edició del projecte educatiu Mapadeball, enguany coordinat per les formadores Carmen Nájera i Pilar Cecília

Aquest any hi participen 349 joves, que interpreten la proposta Altres Mirades, creada per Claudia Moreso i Noemí Ventura. La coreografia parteix de la idea de la mirada: com percebem el món, com ens veiem a nosaltres mateixos i com això influeix en les nostres relacions i en la manera d’establir vincles amb els altres. 

El projecte explora aquestes relacions des de quatre perspectives diferents, creant un procés artístic profund i col·lectiu amb alumnes de 2n i 3r d’ESO.

Mapadeball és una iniciativa nascuda al Mercat de les Flors de Barcelona amb el suport del Consorci Transversal Xarxa d’Activitats Culturals, pensada per apropar la dança contemporània al públic jove i convertir-la en una eina educativa valuosa.

Aquest projecte formatiu combina creació, aprenentatge i experiència escènica, implicant professors i alumnes en tot el procés fins a la representació final al Teatre Auditori de Granollers. 

La dansa a les aules es converteix en un projecte de país: milers de joves demostren que ballar és educació i llibertat 

Funcions al Teatre Auditori

Funció dimecres 13 de maig: Institut Lauro (Les Franqueses del Vallès), Institut Domus d'Olivet (Canovelles) i Institut Pla Marcell (Cardedeu).

Funció dijous 14 de maig: Institut Celestí Bellera (Granollers) i Institut El Vern (Lliçà de Vall).