L'Edredó

Finalitzat
2014-2015
dissabte 15 de novembre | 18:00 h
Durada:

Durada aproximada: 30 minuts

 Edat recomanada 1 a 5 anys

Teatre Auditori - Sala Gran

Compartir

Un viatge a través dels somnis. Edredó és la primera creació de la jove companyia Les Incomplètes (Quebec), una obra adreçada a infants de 1 a 5 anys i creada a partir de l’univers del llit i l’habitació.

A càrrec de dos intèrprets, l’obra submergeix a l’infant en un univers suau i delicat fet de somnis, descobriments i viatges. Una obra de 30 minuts que parla sobre la intimitat, la son i el respecte envers als altres, que acaricia les emocions i experimenta amb els sentits.

Les Incomplètes -com el seu propi nom indica- s’autodefineixen com “una companyia de recerca i creació teatral”, inspirada en la pluralitat de disciplines artístiques i sempre a la recerca de noves sensacions. Una proposta, emmarcada al 9è Festival Internacional d’Arts Escèniques ‘El més petit de tots’, que desafia els codis teatrals convencionals i obre les portes a la llibertat sensorial.

Dissabte
15
nov
18:00 h
 
Gratuït
Finalitzat