Toni Moog

Finalitzat
2014-2015
diumenge 1 de febrer | 19:00 h
Durada:

70 minuts

Teatre Auditori - Sala Gran

Direcció i intrepretació: Toni Moog

Compartir

Antonio Asencio, més conegut com Toni Moog, torna als teatres per celebrar 10 anys de carrera amb els grans èxits extrets dels seus millors monòlegs com a còmic. Amb el seu clàssic ritme desenfrenat, fidel al seu estil canalla i més tatuat que mai, Toni Moog desgrana en escena les històries més divertides d’aquesta dècada de monòlegs surrealistes i irreverents.

El còmic del Raval promet rialles i més rialles en aquest espectacle que, l’any passat va arrasar a taquilla i que ara es presenta renovat, combinant els seus millors acudits i gags amb material nou i totalment inèdit, especialment preparat per l’ocasió.
Toni Moog, humorista, actor de teatre i col•laborador de televisió és un dels monologuistes que més visites rep a Youtube. A dia d’avui acumula una dècada d’èxits en taquilla amb espectacles com Singles, Facemoog i Blanca Navidad, aconseguint superar els 200.000 espectadors.

CRÍTICA DE L'ESPECTACLE

Toni Moog es una de esas bestias indomables que rondan por los teatros de nuestro país con sus monólogos irreverentes y políticamente incorrectos. Todos al Teatro

“Toni Moog. Uno de los cómicos de más éxito en nuestro país”. “Lleva ya seis temporadas superando todas las cifras de público” Teatroateatro.com 

“Su personalidad macarra le hace inconfundible y  su don natural para hacer reír, es lo que ha permitido a Antonio Asencío, su verdadero nombre, ser reconocido, cómo uno de los mejores  monologistas del país”. “Gran ocasión de disfrutar de lo mejor de su repertorio”. Butaca Par

VÍDEO DE L'ESPECTACLE

Diumenge
01
feb
19:00 h
 
Gratuït
Finalitzat