Mesures excepcionals de prevenció COVID-19 per accedir al Teatre Auditori de Granollers.

 

MÉS INFORMACIÓ

×

Circ d’hivern. Fins i tot la foscor

Comprar
Des de
6 €
Diumenge 07 de febrer | 18:00 h

Preus
12€ Zona A
6€ Zona B
6€ #SecretJove

Abonaments
3-4 espectacles: 9,60€
5-7 espectacles: 9€
+8 espectacles: 8,40€

Sala Gran

Espectacle recomanat a partir de 8 anys

Circ d’hivern. Fins i tot la foscor
Circ d’hivern. Fins i tot la foscor

Fins i tot la foscor és un espectacle de circ contemporani que ens parla de la història cultural i religiosa d’occident des d’un llenguatge tragicòmic. Un viatge a través de diferents èpoques i referents, des dels inicis de la humanitat finsal segle XX.Amb sisartistes sobre l’escenari i disciplines com el trapezi, la dansa, la contorsió, la corda volant, la música en directe i el teatre.

En paraules del director

L’espectacle forma part d’un procés creatiu lliure de conceptes preconcebuts. Els camins mentals i físics que porten al desenvolupament escènic i dramàtic són individuals i propis dels intèrprets, estimulats i orientats per les directores.

Eva Ordóñez i Philine Dahlmann han seleccionat a sis artistes amb fortes personalitats, presència escènica i una clara maduresa artística per crear una obra estètica amb un alt nivell tècnic, perceptible durant tot l’espectacle, sense la necessitat de demostrar l’evident virtuosisme de les artistes. Ja sigui circ, dansa, música, teatre o esport, la creació de les escenes part dels estats físic i psicològic dels intèrprets, conscients de les seves contradiccions i gaudint d’una tendència cap a l’humor fosc.

En aquest 25è Circ d’Hivern es trobaran: l’experiència d’Eva i Philine en el camp del circ contemporani cap a un art performatiu i absurd, l’univers musical i estètic d’Emiliano Pino(música i performance), la teatralitat extraterrestre de Laura Espósito(corda volant), la presencia desconcertant de Julie Bergez(acrobàcia i contorsió), l’abordatge coreogràfic i pluridisciplinari de Junyi Sun(dansa), el dinamisme imperdible de Dominique Joannon(trapezi) i les fatals posicions d’Elise Bjerkelund(trapezi i contorsió).

La creació avança cap a un univers compartit entre els artistes en escena i les directores, on es mouen amb facilitat, trobant ambients i personatges. Les imatges escèniques s’estan construint confrontat èpoques històriques en forma (estètica) i contingut (narrativa), amb la intenció de crear un lloc paral·lel a la realitat, però en el qual es continuï formant part d’ella.

En aquest ambient ja contradictori, els actors es nodreixen d’anacronismes subtils i transmeten confusions quasi imperceptibles. Les situacionssón absurdes, com molt sovint es pot veure a les creacions circenses, ja que es desafien les regles físiques i busquen l’originalitat artística aplicant tècniques sorprenents. En aquest treball, els artistes giren la truita: en lloc de buscar l’originalitat, comencen amb ella. Les escenes parlen de l'origen de les coses, del pecat original, de la foscor, d’Evas i Adanes, qüestionant la diferència entre la Bíblia, la Ventafocs i aquest mateix espectacle. Philine Dahlmann i Eva Ordóñez.

Diumenge
07
feb
18:00 h
 
Des de
6 €