Nova sessió de l'espectacle de la Dàmaris Gelabert!

27.01.2016

Després d’una exitosa gira arreu, la Dàmaris porta a l’escenari un concert per a tota la família amb els seus temes més populars: Bon dia, Els dies de la setmana o Qui sóc jo?. Un assortit de cançons divertides amb les quals tota la família podrà cantar, ballar i passar-s’ho d’allò més bé! 

La Dàmaris Gelabert s’ha convertit en un referent musical per als nens i nenes del nostre país. Llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona, especialista en Musicoteràpia i graduada amb honors pel Berklee College of Music de Boston, és creadora del mètode TotSona d’Estimulació Musical per a infants de 0 a 6 anys.

La Dàmaris compta amb la consideració de pares, mares i mestres, gràcies a haver confeccionat tota una sèrie de projectes que endinsen als infants a la meravella de la música de ben petits i que integren a les famílies en l’experiència de cantar, ballar, sentir i estimar. 

Actualitat