El Teatre Auditori agraeix la col·laboració dels seus patrocinadors
28.09.2021
Temporada rere temporada, el Teatre Auditori de Granollers rep el suport de diverses empreses que fan possible una programació cultural de màxim nivell. Un club de patrocini i mecenatge que va creixent i incorporant noms tan coneguts com Estabanall Energia, Agbar o, la recentment incorporada al club, Grifols.
Per agraïr la seva col·laboració, el passat dissabte 25 de setembre, abans de la Gala Inaugural d'Escena grAn, es va celebrar un acte a la Sala Oberta dedicat als membres d'aquest Club del Teatre Auditori i també de l'Orquestra de Cambra de Granollers.
La regidora de Cultura, Maria Villegas, la directora del Teatre Auditori de Granollers, Tracy Sirés i l'alcalde de Granollers, Josep Mayoral van ser els encarregats de donar-los la benvinguda i presentar una nova temporada que té per lema "Aixequem el vol".
Sirés va destacar la importància de tenir platees representatives de la societat, aixi com també va remarcar que els projectes socials i educatius, que les empreses patrocinen, són la base essencial per assolir-ho. També va animar als patrocinadors a fer d'altaveu a altres empreses amb un alt grau de responsabilitat social, per tal de fer créixer el Club de Patrocini i així, poder arribar al màxim de col·lectius possibles.
La cultura ha de ser accessible a tothom i des del Teatre Auditori hi treballem i hi apostem gràcies al suport incondicional dels nostres patrocinadors.



