30.06.2022
Al febrer es van complir 20 anys des que el Teatre Auditori de Granollers va obrir les portes al públic per primera vegada amb l'estrena de l'espectacle Ricardo y Elena de Carlos Santos, el 15 de febrer de 2002. S’aixecava el teló per primera vegada d’un equipament que, 20 anys després, ha vist seure a les seves butaques a més de 640.000 espectadors/es.
Al llarg d’aquests 20 anys, sobre l’escenari s’han programat un total de 1.242 espectacles (1.970 funcions), 346 dels quals han estat produïts per artistes o entitats de Granollers. El públic familiar ha estat sempre una de les prioritats en la programació fet que ha fet possible que 206.587 espectadors/es gaudissin d’una oferta infantil i familiar estable durant aquests anys. Un públic que és la raó de ser del teatre i de la feina de tot el personal que hi treballa.
La nova temporada d'Escena grAn començarà el 24 de setembre amb l'espectacle inaugural Currents de la mítica companyia israeliana Mayumana, amb més vint-i-sis anys d'història. Seran dues sessions d'aquest impressionant muntatge de dansa, percussió i sons electrònics que posa ritme a l'electricitat. I seguirem celebrant els 20 anys amb la NIT JOVE, el 30 de setembre. Un esdeveniment creat i pensat per joves que tindrà lloc al Teatre Auditori de Granollers i que servirà per cloure l'aniversari de l'equipament amb el públic més jove. Més informació.