El musical de Milnotes i Els Pastorets t'esperen aquest Nadal!

20.12.2023

Arriba el musical familiar nadalenc de la companyia Milnotes: ‘El gran llibre de Nadal’

Arriba el Nadal i, amb ell, el musical familiar de la companyia Milnotes: El gran llibre de Nadal. Ja fa cinc anys que la companyia ofereix aquest espectacle a Granollers, -primer a Llevant Teatre i, des de l’any passat, al Cinema Edison-. Un espectacle organitzat pel Teatre Auditori de Granollers ple de música, ball i color que portarà, com cada any, la màgia del Nadal a totes les famílies assistents.

Enguany es faran dues funcions de l’espectacle, el 23 i 24 de desembre a les 12 h, al Cinema Edison. Una proposta centrada en la història de l’Estela, l'ajudant de la Mare Noel, que es troba el gran llibre de les històries de Nadal i ens fa endinsar-nos en mil aventures juntament amb en Pare i la Mare Noel, els follets Pixie i Lily i altres entranyables personatges. Tot, per viure en família la màgia del Nadal.

Música, ritme, comèdia i, sobretot, molta alegria en aquest espectacle musical pensat per als més petits. A més, aquest nadal, s'inclouen escenes inèdites amb el Krampus, el grinch alter ego del Pare Noel, i els seus follets malvats.

En acabar l’espectacle, els nens i nenes que ho desitgin podran tirar la carta a la bústia de la companyia, instal·lada al vestíbul del cinema, i fer-se una foto amb tots els personatges de l’obra.

‘Els Pastorets’ tornen a Granollers en dues funcions i dirigits de nou per Dusan Tomic

Torna el fred, torna el Nadal i tornen els Pastorets! I de la mateixa manera que cap hivern és igual, els Pastorets sempre canvien. Aquest any tornen amb un text totalment renovat pel seu director, Dusan Tomic, per fer-nos riure més que mai, però també per apropar-nos a uns personatges molt humans.

Perquè el món ha canviat, però els sentiments, l’alegria, la bondat, el mal, són els mateixos ara i sempre. Veurem en aquesta parella pobre que busca un lloc on viure amb el seu fill, el reflex d’altres famílies. Serem partícips de l’amistat i la solidaritat que els envolta i de la falta d’empatia i la maldat que els encalça. Un any més, tot l’infern farà tot el possible perquè l’infant no neixi.

Un centenar de persones a l'escenari per explicar-nos l'espectacle més estimat del Nadal a càrrec dels Amics dels Pastorets de Granollers.

Actualitat