‘Jauría’, l’obra inspirada en el judici a La Manada, farà parada a Granollers aquest novembre

05.04.2024

Ahir dijous, 4 d’abril, es va estrenar al Teatre Romea de Barcelona Jauría, l’espectacle inspirat en el judici a La Manada que va transcórrer el passat juliol de 2016 a Pamplona. Jordi Casanovas ha escrit el text d’aquesta obra i Miguel del Arco s’ha encarregat de la posada en escena. Un muntatge, que ahir va aconseguir posar dempeus a tota la platea, i que compta amb un elenc d’excepció format per Ángela Cervantes, Quim Àvila, Artur Busquets, Francesc Cuéllar, David Menéndez i Carlos Cuevas. L’espectacle es podrà veure al Teatre Auditori de Granollers el proper divendres 25 d'octubre a les 20 h, a la Sala Gran.

Jauría ha estat creada a partir de les transcripcions del mediàtic judici que es va fer entre 2017 i 2019, amb fragments de les declaracions dels acusats i la denunciant publicades a diferents mitjans de comunicació. Una ficció documental que ens permetrà viatjar per la ment de la víctima i els seus agressors. Un judici on la denunciant és revictimitzada, obligada a donar més detalls de la seva intimitat que els propis denunciats. Un cas que va sacsejar el concepte de masculinitat, de consentiment i d'agressió sexual a la nostra societat i que, sens dubte, va marcar un abans i un després.

Les entrades per Jauría es podran adquirir quan comenci la venda d’entrades de la primera part de la nova temporada 24/25 d’Escena Gran: a partir del 20 de juny en format d’abonament i, a partir del 21 de juny, com a entrades individuals. Les entrades es podran comprar a les Taquilles del Teatre Auditori de Granollers i de forma online a www.teatreauditoridegranollers.cat i www.escenagran.cat i el preu serà de 28 € (zona A) i 14 € (zona B).

Actualitat